(onverwacht) in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanne Klunder - WaarBenJij.nu (onverwacht) in Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Hanne Klunder - WaarBenJij.nu

(onverwacht) in Brisbane

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg Hanne

04 Oktober 2016 | Australië, Brisbane

Hallo! Wij zijn op reis. Voor de mensen die dat nog niet in de gaten hadden, bij deze. Na een hele lange vlucht, met heel veel vliegtuigvoedsel, zijn we nu in Brisbane. Nu hoor ik de beter ingelichte mensen al denken 'wacht eens even... die lui gingen toch naar nieuw Zeeland?'. En ja, dat klopt, en we gaan hier zo weer weg. Maar we mogen eerst even Brisbane vanuit een terminal aanschouwen. Even terzijde, dat we nu in Brisbane zouden zitten wisten wij ook nog niet toen wij van Schiphol vertrokken. Maar van Dubai naar Brisbane is lang genoeg stil zitten naar onze mening. Wij schuiven onzelf zo weer een vliegtuig in (qua formaat meer een flatgebouwtje), en zijn met een paar uurtjes dan eindelijk in Auckland!

• 05 Oktober 2016 - 12:02

Lucy:

Wat leuk dat jullie een reisverslag gaan bijhouden!
    Goede reis verder naar Nieuw Zeeland.

• 05 Oktober 2016 - 17:47

Joke:

Hey luitjes, toch ook weer een reisverslag on line. Gezellig.
    benieuwd naar jullie verhalen
    gr oetjes

• 05 Oktober 2016 - 19:16

Lieneke:

Meteen een link op het bureaublad gemaakt ;
    kom maar op met die reisfoto's.:-)

• 06 Oktober 2016 - 08:23

Thea:

Geweldig Hanne,veel plezier. Lees met genoegen mee :)