joehoew - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanne Klunder - WaarBenJij.nu joehoew - Reisverslag uit Sydney, Australië van Hanne Klunder - WaarBenJij.nu

joehoew

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg Hanne

03 December 2009 | Australië, Sydney

jazeker,
hier zit dan tussen de palmbomen, de brandende zon en hele vreemde vogels [echt hele vreemde vogels]. Het loopt hier op rolletjes, als heb ik het gevoel dat er geen concrete gedachten meer in mijn hoofd bestaan. Na zo'n lange vlucht met zoooo weinig slaap, en rondsluipende kamergenoten midden in de nacht is het ook niet heel vreemd meer...
In principe was de vlucht prima, op een nare vertraging van 2 uur na en het feit dat Lian bijna het vliegtuig aan het onderkotsen was....

Naja, slaap lekker want het is bij jullie natuurlijk midden op de dag terwijl ik zo mijn lunch ga zoeken en dan ook vinden.

• 03 December 2009 - 06:22

Lucy:

Leuk je eerste berichtje van 'downunder'.
    26 graden, heerlijk. Hopelijk kun je de komende nachten wat meer in het juiste dag/nacht-ritme komen!

• 03 December 2009 - 09:59

Joke:

hoi hanne, vertel net mijn collega,s over je site en zie daar het eerste berichtje geplaatst in australie staat erop.lekker bijkomen en vol nieuwe enrgie verder.

• 03 December 2009 - 19:10

Leon:

Joehoe,

Veel plezier en voor nu vrolijk wakker worden?
    Is een der vreemde vogels allicht van enigzins angelsaksische aard?
    Het is hier koud, nat, en weinig australisch.
    Nog een keer, veel plezier daar!

• 03 December 2009 - 23:21

Adiet:

he, hier het hoge noorden.
    Koud en regenachtig.
    Morgen Sinterklaas bezoek. Niks Australisch aan, maar wel genieten. Misschien mag ik mee naar Spanje? Hoop van niet. Ben niet zo'n wereldreiziger.

• 04 December 2009 - 21:46

Joke:

hanne,heb je nog pepernoten gebakken

• 05 December 2009 - 05:08

Hanne Klunder:

De vogels zijn een soort van enorme ooievaar achrtige beester die hier rondhuppelen als de Groningse duiven... Ach, het is nog lang niet het vreemdste wat ik hier tot nu toe heb gezien.

• 09 December 2009 - 11:51

Dore:

hanne, mooi om te horen dat je heelhuids bent aangekomen! nu nog die 172 dagen overleven! het gaat je lukken, geniet ervan!

• 31 December 2009 - 08:14

Hans :

Hi Hanne,
    Hier zie je ze in dierentuinen als exoten. Jij noemt deze Australische witte Ibis echt hele vreemde vogels.

Spots ze,

Hans