Op pietermans toer - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Hanne Klunder - WaarBenJij.nu Op pietermans toer - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Hanne Klunder - WaarBenJij.nu

Op pietermans toer

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg Hanne

05 December 2009 | Australië, Wollongong

Ja, wat zal je wel niet denken, pietermannen? In Australie? Jazeker, Lian had namelijk vanuit ons koude kikkerlandje twee pietenmutsjes meegebracht die we de hele dag al met trots dragen, naar het strand, de winkel, in het hostel, buiten het hostel eigenlijk gewoon overal...
Hier is het natuurlijk super lekker weer, als is het hostel waar we in terecht zijn gekomen wel wat anders dan het vorige. Wel erg gezellig en met een hippie achtige uitstraling, en volgens ons erg veel "vaste" bewoners. Op onze kamer slaapt een man van rond de 80, en voor de rest surfers van over de dertig die hier hun thuis van hebben gemaakt...
In de winkel was het wel erg vreemd, de uitkomst van onze boodschappen tour resulteerd in een kopje koffie morgenochtend en een rondleiding over de universiteit van Wollongong. Nu klinkt het misschien nog redeljk normaal, maar dat is het dus zeker niet!
Binnenkort zullen er waarschijnlijk wel wat foto's verschijnen en andere verhalen.

• 06 December 2009 - 10:17

Herma:

ik vind het fijn dat jullie het zo naar de zin hebben.
    ben beniewd naar de komende verhalen .
    liefs van oma

• 06 December 2009 - 20:35

Joke:

hanne, ik heb naar je hotmail een berichtje gestuurd. maken jullie trouwens zelf je warme maaltijd of.....

• 07 December 2009 - 19:23

Leon:

De zee blauwer dan blauw, het strand geler dan geel en de natuur groener dan groen; klinkt erg hip.
    Zal de volgende keer een poging doen de telefoon tijdig te bemachtigen.
    Veel plezier op de boerderij!

• 08 December 2009 - 19:45

Jan:

hoi "ex collega", toch gegaan goed hoor!!
    heb je verslagen gelezen en heb wel door dat jullie ervan genieten.
    sint is de weg kwijt of is hij op zoek naar zijn Pietermannen wie het weet mag het zeggen.
    Ik wens jullie veel plezier de komende 172 dagen en pluk de dag, slapen kan wel weer in Grunn. Moi.

• 09 December 2009 - 10:54

Joke:

tijd voor een nieuw reisverslag?
    niet alleen werken ,hoor
    ook de toerist spelen, zovaak kom je niet in australie

• 09 December 2009 - 19:56

Rento:

hoi, ik hoor dat jullie op zoek zijn naar werk.
    Succes met het zoeken maar vergeet niet ook tijdens een werkperiode te kunnen genieten.
    Neem niet alle werk aan.
    doei kanjer